Latest Purchase Thread

Big Man

Nice. Any pics CC? Not bought a new pair of trainers in a while. Wore my '93 Gazelles for the first time in ages today and fancy a new pair of something.

What size feet you got Don? Must be smaller than 10's, Gazelles looked shite anything over an 8 I think because the foot shape gets too elongated, one of my most upsetting finds

aye eh hink cunts noo dinna hae the time tae gie thir helmets the tlc, jist a quik rinse ower in the shower in the morn wi the lynx african.. it wis manchebs oan here thit stertet meh hinkin aboot yasin the bath tae hae a proper clean oot..cunt wis oan aboot washing oot aw ez folds n ez helmet n badge, a wee 10 meenit shower in the morn widna dae justice tae thon big lump, ehm tryin tae dae a helmet cleanse wance a year n this mesk sez itll git awthe impurities oot..aw they fanny jisses n ither shyte yer helmet jist absorbs ower the years, yer helmets yer main sensor yev goat tae keep it seviced n runnin smooth

goat a mud mesk fir meh helmet oot superdrug, ehm gien it a deep clean the nicht

DSC-0086.jpg

giein it a pamperin wi a lang soak in the tub then a gade scrub n slather this mud oan, fir 20 meenits n rinse aff, dry then buff up tae shine. it'll be fuckin gleamin

It’ll be fucking glowing, AK, once the tea tree oil penetrates the helmet and japs eye. I’ll hear you screaming from here.

I really, really fancy buying a tracksuit today. Not had one since I was 8. I would never wear it outside though.

I quite like the idea of answering the front door wearing it and whoever is there thinks I'm Les Ferdinand or Michael Phelps or someone.

Get a Puma velour one from the 70's.

Would be a woman's style but what the hell.

I really, really fancy buying a tracksuit today. Not had one since I was 8. I would never wear it outside though.

I quite like the idea of answering the front door wearing it and whoever is there thinks I'm Les Ferdinand or Michael Phelps or someone.

https://www.jacamo.co.uk/shop/capsule-fleece-tracksuit/ni167/product/details/show.action?pdBoUid=8017#colour:Navy,size:4XL60/62

Up to size xxxxxl and only 35 jibs. Can't go wrong Hanz son.