Sevco Thread

How is it harsh?

I dunno, suppose you’re right, total invasion of privacy and something I would never do.

Just thought the sentence was a bit harsh.

In no way condoning it by the way and the lassie should have slapped j and he deserves charged. Just 9 months in prison thought was a bit much.

Ah for fuck sake for a second there I thought it was actually Souness that was going down.

wid hae been a sma mercy if the plane went doon wi they fukin animals oan board, crew n pilots shid hae parachutes thi cin jist yase the exits n leave the fuckin mongols tae auto pilot oot tae sooth pole , fuk gittin stuck wi orcs like they messes fir twa oors it yer work...nick eh thon repellant souness mess innaw, 9 month sets example fir the manky inbred cunt, hid fuckaw tae siy in ez defense cos e wis that fuckd he cidna mind. enjoy bar-l fat nose
  • Upvote 1
  • Downvote 1

wid hae been a sma mercy if the plane went doon wi they fukin animals oan board, crew n pilots shid hae parachutes thi cin jist yase the exits n leave the fuckin mongols tae auto pilot oot tae sooth pole , fuk gittin stuck wi orcs like they messes fir twa oors it yer work...nick eh thon repellant souness mess innaw, 9 month sets example fir the manky inbred cunt, hid fuckaw tae siy in ez defense cos e wis that fuckd he cidna mind. enjoy bar-l fat nose

LOL

Annoyingly though, they must have made some cash off Euro campaign this season.

Fag packet.

7 games.

50,000 crowds (?)

Say £25 to get in

50,000 x 25

= 1,250,000

= £8,750,000

Add in programmes, pies n' shit, hospitality extras

Then whatever they are getting from Uefa....minus their travel costs for away matches.

Must be clearing aboot 10 million?
And counting depending on further progress?